TRAVEL: VIENNA DAY 4 + VIDEO

juni 24, 2016

Goedemorgen vanaf Schiphol Amsterdam. Terwijl ik dit typ zit ik te wachten op mijn vlucht naar Montenegro. Mijn ogen vallen bijna dicht (ik ben echt geen ochtend mens), maar ik heb er enorm veel zin in. Voordat ik aan dit avontuur begin is het eerst tijd om met jullie de laatste post inclusief de video van Wenen te delen. Tijdens de laatste dag in Wenen besloten we het rustig aan te doen. Het was enorm warm (30+ graden Celsius) en eigenlijk was het het beste om een strandje of dergelijke op te zoeken. Op de laatste dag was het natuurlijk ook tijd om onze spullen te pakken, inmiddels lagen alle spullen door de kamer heen (#vrouwen).

VIENNA TRAVEL DAY 4 - SUNNY CARS TRAVELBLOG HOTEL TOPAZZ

Na het ontbijt gaven we onze koffers af bij de receptie en gingen we nog snel even de stad in (souvenirs etc kopen). In de ochtend koos ik voor een lichtblauw jurkje van Mango (gekocht in de SALE) in combinatie met mijn witte PUMA sneakers, favoriete RayBan zonnebril en blauw/witte tas van Zara. Het jurkje hadden ze in diverse kleuren en ik twijfelde enorm of ik meerdere kleuren zou kopen. Uiteindelijk niet gedaan, maar misschien toch een beetje spijt van. Wat vinden jullie had ik meerdere kleuren moeten kopen?

VIENNA TRAVEL DAY 4 - SUNNY CARS TRAVELBLOG HOTEL TOPAZZVIENNA TRAVEL DAY 4 - SUNNY CARS TRAVELBLOG HOTEL TOPAZZ

Nadat we nog even de stad in waren geweest en de laatste spulletjes hadden gekocht liepen we richting rivier de Donau. Hier heb je verschillende terrassen aan het wate. Badeshiff Wien is er een van en is een openlucht zwembad gebouwd op de Donau. Je kunt hier heerlijk relax liggen, genieten van een koud drankje en natuurlijk zwemmen. Zelf had ik geen bikini meegenomen (ik had echt niet verwacht dat het zo warm zou zijn in Wenen), dus kon helaas geen duik nemen. Maar het is echt heerlijk om bij Badeshiff gewoon te liggen en om even de drukte van de stad te ontvluchten.

VIENNA TRAVEL DAY 4 - SUNNY CARS TRAVELBLOG HOTEL TOPAZZ
VIENNA TRAVEL DAY 4 - SUNNY CARS TRAVELBLOG

Na een heerlijke middag was het helaas alweer tijd om terug te gaan naar het vliegveld. Doordat we een auto hadden gehuurd bij SunnyCars konden we vanaf het hotel in een keer door naar het vliegveld Dit was echt super handig! Tijdens mijn reizen vind ik het soms erg vervelend om urenlang in de bus te zitten en dan te moeten wachten op het vliegveld. Nu konden we gewoon heerlijk onze eigen tijd in delen ( I LIKE). Een ander voordeel van deze huur auto was ook dat we op we een de derde dag naar Bratislava door rijden en een beetje ons eigen plan konden trekken. Normaal als je een excursie boekt moet je echt bij de groep blijven. Nu konden we gewoon naar het slot rijden, daar onze tijd nemen en daarna doorrijden naar Bratislava. Een nadeel is vaak het parkeren (en de daarbij komende kosten), maar dat is in Wenen en Bratislava geen probleem. Het hele weekend konden wij gratis parkeren en in Bratislava kun je onder het winkelcentrum Eurovea de eerste drie uur ook gratis parkeren. Ideaal dus! Inmiddels ben ik weer een paar dagen verder en is het tijd om te boarden voor mijn vlucht naar Montenegro. Ben je nou benieuwd naar al mijn avonturen? Volg mij dan op snpachat @fashionistachlo.

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment

1. Super leuke vlog weer, mooi jurkje! Vind jou vlogs zo leuk, jij laat van alles zien, en maakt het niet te lang, sommige vlogs van andere duren veel te lang! En je hebt geen saai leven, met een jongen op de bank hangen, kan later nog, verveelt gauw! Haha